Viral Semasa

(10 FOTO) Wanita TERKEJUT Kucing Yg Diselamatkannya Bertukar Menjadi PONTIANAK !!!

loading...

(10 FOTO) Wanita TERKEJUT Kucing Yg Diselamatkannya Bertukar Menjadi PONTIANAK !!! | Mari bertemu dengan Monkey, seekor kucing hitam dengan bergigi Drakula, seperti dalam watak dalam filem Holloween. Monkey ialah kucing yang telah diselamatkan oleh tuannya dan mereka tinggal di New York , dan giginya itu adalah gigi yang sebenar.

Pemilik Monkey, Nicole Rienzie memandu kereta dalam perjalanan pulang ke rumah dengan ditemani oleh ibunya apabila beliau hampir melanggar seekor anak kucing hitam.

Apabila mereka keluar dari kereta, didapati yang anak kucing itu kurang zat dan sangat kurus serta badannya dipenuhi kutu dan kekotoran. Dengan matanya yang dijangkiti kuman, ia tidak dapat melihat ke mana arah tujuannya.

Rienze memberitahu LoveMeow , “ Pada mulanya saya mahu mencarikan anak kucing ini sebuah rumah perlindungan tetapi kemudian memikirkan saat pertemuan mereka yang sangat bermakna dan ditakdirkan untuk bersama. Saya membuat keputusan yang saya sangat memerlukan ia.”

Kemudian , Reinzie mengambil dan memelihara anak kucing tersebut. Giginya semakin tumbuh membesar dan panjang  dan dari situ beliau menyedari yang kucing ini sangat istimewa.

Gigi taring Monkey semakin tumbuh membesar dan panjang, sehingga rupa kucing ini mulai menyerupai pontianak kecil yang comel.

Rienzie mulai berasa risau lalu membawa Monkey berjumpa dengan doktor haiwan. Beliau telah diberitahu yang keadaan Monkey adalah biasa dan tiada apa-apa masalah pada kucing tersebut. Taring kucing yang panjang dan tajam pada kucing jarang-jarang berlaku , tetapi dengan kes seperti ini , ia  sememangnya berlaku.

Rienze berkata, “Apabila ada orang yang melihat gambar Monkey, kebanyakan mereka berfikir yang gambar itu adalah palsu.”

“ Ada orang yang mengatakan yang gambar Monkey diubah melalui Photoshop. Tetapi sebenarnya tidak, itu adalah giginya yang sebenar.” tambah Rienzie  lagi.

“Mereka selalu terkejut dan kagum , memikir dengan hairan bagaimana gigi taring Monkey boleh terjadi sebegitu rupa.” kata Rienze.

Kredit : Era Baru

P.S. 1 – [Video] Buat 5 Ujian Ini Dan Korang Tergolong Dalam Orang “Rare” Di Dunia !!!
P.S. 2 – Selepas 25 Tahun Bandar Ini Di Tenggelami Banjir..Apa Ditemui Bila Kering Sangat MENGEJUTKAN !!!
P.S. 3 – Inilah Sebab Kenapa Ubat Tablet Ada Pelbagai Jenis Bentuk Serta Warna Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 4 – Tahukah Anda,7 Kegunaan Menarik Soda Bikarbonat Di Rumah Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 5 – Gara-Gara Minum Air Rebusan Jagung..Doktor Terkejut Lihat Apa Jadi !!!

The post (10 FOTO) Wanita TERKEJUT Kucing Yg Diselamatkannya Bertukar Menjadi PONTIANAK !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.