Terkini

Anak tawar seks pada bapa agar dia tidak mengahwini tunangnya

loading...
Foto Hiasan - Google Images
HONG KONG - Seorang wanita didakwa di mahkamah kerana melakukan hubungan seks sumbang mahram dengan bapanya sendiri kerana tidak mahu lelaki itu berkahwin dengan tunangnya, lapor South China Morning Post. 

Mahkamah dimaklumkan bahawa, wanita berkenaan yang kini berusia 26 tahun didakwa melakukan hubungan seks dengan bapanya pada tahun 2009. 

Menurut peguamnya, laporan psikologi mendedahkan insiden itu berlaku apabila bapanya, Pengamal Perubatan Cina, mahu berkahwin dengan tunangnya. 

"Dia dalam keadaan terdesak dan kurang kasih sayang dari ibunya membuatkan dia terpaksa menawarkan hubungan seks dengan harapan bapanya berubah fikiran," katanya. 

Anak beranak itu yang hanya dinamakan sebagai C.C.M dan bapanya, C.P.K, 58, mengaku bersalah terhadap dua pertuduhan sumbang mahram. 

Mahkamah juga dimaklumkan, perbuatan sumbang mahram anak beranak itu terbongkar apabila adik wanita berkenaan menemui rakaman perhubungan seks kakak dan bapanya, sebelum membuat laporan polis. 

Terdahulu, wanita berkenaan pernah cuba memberitahu pendakwaraya bahawa dia mahu bertanggungjawab sepenuhnya agar bapanya dapat dibebaskan. 

Bagaimanapun, mahkamah menetap 12 Jun depan untuk menentukan hukuman terhadap anak beranak berkenaan. - The Reporter


Sumber : GengViral

Sumber :

Sumber : jubahsemalam
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.