Terkini Viral

"Saya Mohon Maaf" - Akhirnya Setelah Dimaki Dan Dikecam Netizen Anzalna Nasir Tampil Mohon Maaf

loading...

Setelah kontroversi adiknya Afifah Nasir bersama Aliff Aziz kecoh di media sosial, Anzalna Nasir akhirnya tampil untuk memohon maaf atas segala apa yang telah terjadi. Anzalna dimaki dan dikecam netizen kerana komen 'meroyan'nya itu. Mungkin susah untuk membuang ego tetapi Anzalna tetap berani mengakui kesilapannya itu. 

Anzalna Nasir dalam satu kenyataan berkata sebagai manusia biasa dia berasa tidak gembira kerana telah dihentam begitu teruk di media sosial. Ramai netizen yang menghambur kata-kata kesat serta kurang elok di laman sosialnya. 

Oleh kerana tidak tahan dikecam dan diprovokasi, ianya menimbulkan kemarahan dirinya maka timbullah ayat yang tidak sepatutnya keluar dari mulut pelakon tersebut. 

"Saya dengan rasa rendah diri ingin memohon maaf atas keterlanjuran kata kepada semua pihak, termasuk pihak sana".


Anzalna telah pun menukar akaun Instagram kepada 'private' dan tidak membenarkan sebarang komen ditulis. Ianya dilakukan bukanlah kerana takut tetapi tidak mahu terus mencampuri kontroversi yang melanda adiknya itu. 

Dalam satu laporan Astro Gempak, Anzalna berkata dia tidak mahu mengeruhkan keadaaan lagi. "Apa yang boleh saya katakan, saya tidak menyebelahi mana-mana pihak. Sejujurnya, saya sendiri rasa gembira melihat Aliff Aziz dan Bella Astillah masih bersama."

"Berkenaan dengan kejadian tersebut, saya harap semua pihak boleh menantikan sendiri kenyataan dari adik saya." - www.kakishare.my
___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


Sumber : kaki share

Sumber : alamviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.