Terkini

Lagi Awek Melayu Kena Sedut Dalam Kereta

loading...
Lagi Awek Melayu Kena Sedut Dalam Kereta




Pasangan melayu pada hari ini kian menjadi-jadi. Selepas satu, satu aksi-aksi mereka yang tak tahu malu tersebar. Lebih menyedihkan kerana gadis melayu yang beraksi tersebut memakai tudung dan berbaju dengan sungguh cantik sekali. Namun, sayang dengan mudah dia merelakan diri diperlakukan apa jua oleh mamat-mamat pada hari ini.
Satu lagi video yang telah dimuat naik di laman daily motion telah menjadi viral dan buah mulut orang ramai. Pasangan tersebut selamba beromen di dalam kereta dan merakam aksi tersebut. Penulis tidak berniat untuk menyebarkan video tersebut tapi hanya sanggup menunjukkan beberapa sedutan dari video panas itu.

Jom lihat aksi-aksi dari dua remaja ini:



[Update] Tonton video di bawah:


Jelaslah, gadis melayu zaman sekarang memang tiada insurance, sehingga tubuh badan pun menjadi bahan business. Seolah-olah, hidup ini hanyalah satu video games seperti GTA San Andres. Sepatutnya, mereka perlu berhati-hati di dalam hidup yang penuh liku ini kerana travel and flight hidup ini hanyalah sementara.

Suka Post Di Atas?? SHARE ! LIKE PAGE KAMI Media Massa Silam Artikel Di Atas Adalah Hasil Perkongsian Dari Blog Yang Lain. Admin Tidak Akan Bertanggungjawab Sekiranya Pihak Pembaca Salah Erti Kandungan Artikel. Sila Rujuk Sumber Untuk Maklumat Lanjut.
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.