semasa

Disangka Dapat Ikan Yg Besar, Apa Sebenarnya Yg Ditangkap Oleh Nelayan Rusia MENGEJUTKAN !!!

loading...

Sekumpulan nelayan Rusia agak gembira pada awalnya apabila mereka berjaya menarik beban berat; mereka beranggapan bahawa mereka berjaya menangkap hasil yang banyak. Tetapi mereka kemudia terkejut apabila melihat seekor singa laut lapar tersembunyi di bawah semua ikan mereka. Namun singa laut tersebut tidak kelihatan takut, dia seakan-akan pernah mengalami kejadian yang sama, ditangkap oleh nelayan.

Nelayan kemudiannya menggunakan hos air untuk menyembur air pada singa laut tersebut, dalam usaha untuk memaksa haiwan tersebut meninggalkan bot mereka. Tetapi singa laut itu kekal di situ dan tidak berganjak dari timbunan ikan tersebut. Akhirnya, selepas beberapa ketika singa laut tersebut menjatuhkan dirinya dari bot dan kembali ke dalam air.

Walau bagaimanapun, kesemua nelayan masih terkejut dengan tangkapan singa laut tersebut. Sesiapa sahaja pasti terkejut apabila melihat seekor makhluk besar lapar yang telah terperangkap dalam jarring. Rakaman video menunjukkan anak-anak kapal menggunakan kren untuk menarik beban yang berat, dipenuhi dengan ikan-ikan yang ditangkap.

Seekor singa laut didapati terperangkap di dalam bebanan yang berat bersama ikan-ikan yang ditangkap oleh nelayan

Sejurus melihat akan singa laut tersebut nelayan terus mengambil hos dan perlahan-lahan melakukan semburan air ke atas singa laut tersebut dalam usaha untuk memaksanya pergi meninggalkan bot, tetapi haiwan tersebut seakan-akan tidak peduli dengan tindakan nelayan-nelayan itu dan terus duduk di kalangan ikan.

 

Tetapi tidak lama kemudia singa laut tersebut memutuskan untuk pergi dari bot dengan menjatuhkan diri ke dalam air. Percikan air laut yang besar menunjukkan dia sudah masuk ke dalam laut.

 

Para nelayan tetap tenang dengan kejadian tersebut walaupun pada awalnya mereka agak terkejut. Mereka yakin ini bukan kali terakhir mereka berhadapan dengan situasi begini. Pasti akan berlaku lagi kejadian seperti itu selepas ini.

Kredit : Era Baru

P.S. 1 – Inilah 8 Pekerjaan Yang Bakal Diambil Alih Oleh Mesin !!!
P.S. 2 – Pelik Perut Ikan Jerung Membesar..Apa Sebenarnya Dalam Perut Pastinya Buat Anda Semua Terkejut !!!
P.S. 3 – Yang Ada Adik Beradik..! Mohon Baca Ni..!! Jangan Share Selagi Tak Habis Baca!!
P.S. 4 – Cara Mudah Hilangkan Karang Gigi Yang Ramai Tak Tahu.. Kongsikan Pada Rakan-Rakan Anda Untuk Kebaikan Bersama..
P.S. 5 – Apabila Memotong Nanas, Usah Buang ‘Bahagian Atasnya’..Ini Sebabnya…

The post Disangka Dapat Ikan Yg Besar, Apa Sebenarnya Yg Ditangkap Oleh Nelayan Rusia MENGEJUTKAN !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Sumber : biskutmanis
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.