Terkini Viral

Lelaki Ugut Gantung Anak Di FB Live Untuk Tarik Perhatian Isteri Curang

loading...

Penggunaan FB Live merupakan satu fungsi dari Facebook yang membuatkan pengguna Facebook membuat video secara langsung. Namun jika disalah guna maka ianya juga turut membawa kesan negatif kepada pengguna tersebut. 

Baru-baru ini banyak kali kita baca kisah orang membunuh diri dan memaparkannya secara langsung menggunakan FB Live, terbaru seorang lelaki dari wilayah Phetachabun, Kwanprom menyiarkan secara langsung ancaman untuk menggantung anak perempuannya yang berusia lima tahun. 

Wichai Kwanprom menyiarkan video berkenaan beberapa hari selepas seorang lelaki di Phuket yang membunuh anak perempuan berusia 11 tahun yang turut disiarkan melalui FB live sebelum membunuh dirinya. 

Menurut video tersebut, lelaki itu meletakkan tali pada leher anaknya dan berkata “Tali ini akan menghantar saya dan anak ke tempat lebih baik.”

Tindakan Wichai mengakibatkan beliau ditahan polis namun pihak polis membebaskan selepas dinasihati dan yakin dia tidak akan melakukan perkara buruk terhadap anaknya. 

Menurut laporan Coconut Bangkok, tindakan Wichai tersebut adalah untuk menarik perhatian isterinya yang dikatakan curang. Wichai yang bekerja di Bangkok pulang ke kampung mendapati anaknya itu bersendirian di rumah manakala isteri bersama lelaki lain. - www.kakishare.my


Sumber : kaki share

Sumber : alamviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.