Terkini Viral

'Jangan La Cekik Sampai Minta Caj RM50 Untuk Makeup' - MUA Kecewa Pelanggan Minta Caj Murah

loading...

Sebagai pengguna, sudah tentu kita mahukan harga yang berpatutan dan servis atau produk yang berkualiti. Namun, jarang kita dapat sesuatu barang yang berkualiti dengan harga yang murah. 

Ada segelintir orang kadang-kadang menganggap benda atau servis yang mudah sebagai contoh make up untuk perkahwinan haruslah dikenakan caj yang murah dan hasil yang berkualiti. 

Bagi pengantin perempuan makeup merupakan perkara paling penting dalam hari perkahwinan. Dengan kecekapan MUA boleh merubah dari kurang cantik kepada lebih cantik dengan hanya sentuhan pakar. 

Tapi ada juga yang cerewet nak yang simple dengan harga yang murah. Adakah MUA mengenakan caj yang mahal untuk servis mereka? Luahan seorang MUA, Nurfaezah Mokhtar ini pasti dapat menjelaskan segalanya. 

'Make Up Simple Sari Yanti Tu Boleh Cecah RM2K!'

1st of all tq pada yg risik kita..kita appreciate sgt makne nye awak suka dengan sentuhan kita..cuma yg kita xsuke is Letih nak jawap bab "makeup simple" "makeup biase" ni...sariyanti look dikatakan simple tu price die rm2k yunk. 

And nora danish nye makeup no makeup tu price nye rm5k u olls...keje MUA is mencantikkan client die..untuk cantik kan korg byk product kita guna,for take care ur skin,for cover cacat cela skin u guys..tu baru skin..belum part lain lagi...yess kita bukan khir khalid or nuex..jauh Beza.

Barang kita pakai mostly same just teknik,skill and pengalaman yg Buat price kita Murah dari dorg..tp jgn la cekik kita sampai rm50,100,150...isi minyak kete rm50 pon xfull tank tau..belum tol lagi,belum kira kudrat yg angkat beg mekap berat ber kg2 tu..belum kira payment for technic and knowledge kita to solve ur skin problem nak bg makeup maintain lama..

'Ada Orang Tak Faham Nak Harga Murah RM50'



Byk la sebenarnye kalau nak list kan apa yg MUA perlukan untuk creat that "simple look"..but u guys slalu ckp..alaaaa simple look pon mahal ke kak?senang je nak buat..ok Camni la..y not u guys makeup sendiri coz kan senang je nak buat..MUA ni mostly kita xbuat "simple look" yg price die rm50-200 coz ktorg MUA,and ktorg makeup to level perfectionist.

Very details and very proper to make any look yg u guys request..kalau xtau menghargai kerja kami..jgn terlintas nak panggil kami cantik kan awak...korg blaja makeup and do by ur own self..then only u will know..hakak xmarah tp ade certain people xfaham and bila kita explain nicely die boley perli kita pulak..with all kind of word..alahaiiii....



Sumber : kaki share

Sumber : alamviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.