Terkini Viral

'Aku Datang Nak Hancurkan Keluarga Kau' - Wanita Ini Kongsi Kisah Seram Diganngu Makhlus Halus Buat Netizen Meremang

loading...

Banyak kisah mengenai penggunaan ilmu hitan dan sihir yang digunakan oleh orang yang ingin menjatuhkan orang lain atau ingin melihat kebahagian dikecapi tidak berkekalan. Tambah menyedihkan lagi, jika orang terdekat sendiri menggunakan sihir untuk memuaskan sifat iri hati dan dengki itu. 

Seorang pengguna Twitter berkongsi kisah benar yang dialami sendiri diganggu makhluk halus dirumahnya sendiri. 

"Laci Terbuka Tapi Tiada Orang"

Ini cerita yang baru je jadi sebentar tadi. Ya, lebih kurang 3 jam lepas. Masih lagi berkisar tentang penunggu rumah ni.

Sebelum jadi, pagi tadi pukul 9 pagi anak buah aku & mak aku nampak kelibat hitam melintas dari pintu masuk dan terus ke dapur. Aku mmg dah agak rumah ni ada benda baru masuk sebabnya, tiga hari lepas aku dah dgr semula bunyi benda melompat atas katil.

Jadi, mak aku cerita yg dia nampak benda hitam melintas laju ke dapur. Dan mcm bunyi benda menggeledah barang kat dapur. Laci buka semua. Memula ingatkan ada org lain yang cari sarapan pagi, tapi bila mak aku ke belakang. Kosong. Tak ada orang.

Okay. Tu yang pertama. Lepas tu, malam tadi aku saja pakai minyak wangi yg Ustaz Zek pernah bagi. Kejap lagi aku share minyak wangi tu. Bila pakai minyak wangi ni, jin jadi loya sbb katanya bau busuk. Sedangkan minyak seroja ni wangi

"Siang-siang Pun Boleh Muncul"


Sebabnya minyak wangi seroja ni dah dibaca dgn bacaan Ruqyah dan mcm-mcm lagi. So, aku pakai & borak kejap dgn mak aku kat bilik. Aku tanya balik, apa yg dia nampak pagi tadi. So masa cerita tu naik jugalah bulu roma sbb siang-siang hari benda tu muncul, kan?

Dalam masa yg sama, minyak wangi aku pakai tu dia bau semerbak satu bilik. Aku perasan riak muka mak aku mcm berubah. Plus, mak aku mengadu bahu dia berat & tangan sakit.. Rasa pening kepala. Aku ajak mak aku duduk kat sofa. Sebab..

Sebabnya aku nak bagi dia minum air yg ustaz tu pernah bagi. Dan aku calitkan minyak wangi tu kat badan dia semua. Selang 5 minit. Mak aku kata mcm sakit perut. Dia jadi loya. Loya nak muntah. Aku suruh letak minyak tu kat hidung.

"Nak Hancurkan Keluarga Aku"

Dan makin menjadi dia jadi loya mcm nak muntah. End up, benda tu terus masuk.. Meracau kata bau busuk & tak tahan. Dengar audio ni. Aku sempat rakam sikit tadi. Katanya nak hancurkan family aku & ni tempat dia.

Suara yang interact dgn mak aku tu, suara ayah aku & anak buah aku. Tak sempat rakam lama sbb benda tu mengamuk. Mengamuk sebab kami dah start lempar lada hitam & baca ayat kursi. Bila interact dgn benda tu, dia cakap yg dia dtg cari Bulan..

Ya. Bulan yang sebelum ni aku cerita tu. Dia kata kami dah hancurkan kawan dia. Dia nak tuntut bela. Lol. Kawan dia ada je kot? Bulan tu ustaz tu dah pindahkan ke tempat lain. So kalau dia cari, mmg takdelah kat sini. Lepas tu nak mengamuk? Wtf perangai?

Banyak yang ayah aku interact dgn benda tu. Dia ckp dia tahu tmpt utk menyusup masuk kalau kena pagar pun. Yang paling scary, tadi ingatkan mak aku dah ok. Sekali biar dia duduk sorg dlm bilik. Dia panggil ayah aku, dan tetiba mengilai.

"Pocong Setinggi 10 Kaki Berbalut Kain Hitam"


Dia ckp dia menyusup melalui angin. Dia ada 1001 cara utk masuk. Dan satu keluarga dia dah ada depan pintu. Yang paling lame nak tahu apa? Dia panggil anak dia untuk masuk. Nama Balang. Lol. Balang kuih ke amenda? 

Pesen jin nama pelik-pelik ni tak payahlah nak ganggu manusia. Ni Bulan lah, Balang lah. Petir.. Kerja menyusahkan orang. Menganggu. Aku call ustaz Zek tadi. Dia tak dpt immediately sbb ada pesakit kat rumah. Dia kata akan dtg kejap lagi tapi lewat.

So skrg aku tgh tunggu kedatangan ustaz tu ke rumah sbb mak aku sekejap ok. Sekejap tak ok. Dan tadi lepas kena dia nampak pocong kat bucu. Pocong setinggi 10 kaki berbalut kain hitam.. Bayangkan. Tinggi.

UPDATE : Ustaz Zek dah sampai dgn isteri & pembantu dia. Tepat jam 12 tengah malam..

Ustaz tengah prepare nak pagarkan rumah sekali lagi. Benda tu selit melalui lubang kecil. Proses pagar rumah dah siap. Alhamdullilah. Ustaz dah sediakan air semua utk suruh amal selama 7 hari.

Ni minyak yang aku pakai kat mak aku tadi. Terus automatik kena rasuk kalau mmg ada benda dalam badan korang. Kalau nak beli ada no tu. Ustaz Zek dah beri air & panduan utk tutup ruang yang ada pada mak aku supaya takde benda lain lagi boleh masuk. Cuma kena amal 40 hari.

"Buatlah Perangai Manusia Sikit"

Aku harap lepas ni keadaan jadi makin okay. Cuma.. Kedai mak aku kat Batu Pahat ada org dengki. Ada org hantar benda dari Siam katanya. So rumah dah settle pagar. Kedai family aku pulak yang belum. Mungkin dalam minggu ni. Doa-doakanlah. Lumrah org meniaga selalu kena dengki.

Dan kes kena dengki ni bukan pertama kali. Banyak kali dah kena. Dan yang paling teruk, dalam kalangan keluarga sendiri ada yg buat. Sebab tu orang ckp, sebab duit manusia boleh jadi hilang akal. Hilang akal sampai guna pertolongan jin utk jatuhkan pesaing.

Aku tak nak generalize yg Melayu kaki dengki & hantar bomoh. Bagi aku, semua bangsa sama. Yg penting diri kau sendiri. Bersaing secara sihat. Kau Cina ke, India, Kadazan atau Iban, afterall kau masih manusia. Jadi kalau dah namanya manusia, tlglah berperangai mcm manusia.

Jangan buat perangai iblis hantar benda-benda jahat utk tutup periuk nasi orang. Rezeki masing-masing Tuhan dah tetapkan. - www.kakishare.my


Sumber : kaki share

Sumber : alamviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.