Terkini Viral

"Tolong! Lima Bulan Kahwin Baru Tahu Isteri Aku Ganas Dan Brutal!"

loading...

Saya sekadar nak meluahkan perasaan .saya bru berkahwin lima bulan .masalah saya adalah. isteri saya seorang yang ganas dan brutal .hampir semua benda dia nak hamun .dengan orang sekeliling semua dia hamun.

Tapi dengan saya tak pon. dia layan saya ok je. cuma saya tak selesa dia berkasar dengan orang lain. lagi satu saya nak cakap dia ade seni mempertahankan diri. itu yang membuatkan saya risau .

Hari tu penah sekali dia ajak negro bertumbok.terkejot beruk saya .orang kampung saya pon penah bertumbok dengan dia. padahal semua tu salah saya. saya sendiri tengok dia pulas tangan laki tu .

Pasal benda kecik pon dia dah jadi macam tu .tu belum kira dia jeles .saya takot je dia pukul orang .banyak kali dia dah slow talk dengan dia cakap pasal ni.mula2 ok la .lama sikit keluar balik perangai dia .

Tapi saya syukur la dengan saya dia tak kurang hajar dan biadap .saya cuma nak dia buang sikit je perangai panas baran dia tu .harap sape2 tahu macam mana nak buat.



Sumber : kaki share

Sumber : alamviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.