Terkini Viral

"Demi Anak Saya Sanggup Terima Bekas Suami..Tapi Dia Tak Pernah Berubah"

loading...

Saya seorang penjawat awam,kehidupan tidaklah trlalu sukar dan tidak trlalu senang. ckup semuanya dlm kead sederhana. Boleh dktakan segala perblanjaan rmahtangga saya biayai krna saya mpunyai ijazah mnkala suami sering bertukar kerja. 

"Suami Lafas Taklik Setelah Anak Lahir"

Kami ada seorang anak yg kini berusia 5 tahun. saya sdang buntu dan perlukn pendapat dan sokongan yg mbina. smsa kndungan berusia 9 bulan saya dpt tahu suami gila bercinta dengan seorang perempuan. mreka hmpir berkahwin. 

Pelbagai ikhtiar saya lakukan untuk slmatkn rumah tngga serta saya bimbang anak yg bkal lahir tiada ksh sayag dr ayahnya. ikhtiar tinggal ikhtiar dan akhirnya suami melafaskn taklik bhwa setelah lahir anak kami tiada apa2 hbungan lagi. Setelah anak berusia 5 bulan suami kembali dan berjanji untuk brubah. 

Untuk anak saya beralah, dan kami rujuk. Keluarga saya amat marah dan tidak menerima suami saya. Suami berjanji untuk mencari kerja demi saya dan anak di KL manakala saya dan anak di utara tanah air atas keperluan tugas saya. 

"Suami Tak Pernah Berubah"

Masa berlalu smpi anak berusia 2 thn. semua nampak baik tapi hakikatnya saya dpermainkn suami. smpi satu ktika ada seorang perempuan whatsapp saya dan britahu dia dan suami saya hdup sperti pasangan suami isteri di KL. Kali ini saya beri kata putus pada suami bhwa saya sudah hilang sabar. 

Suami menangis dan mengusahakan pertukaran saya ke KL. Allah mudahkan jalan dengan perpindahan saya ke KL. Saya cuba yakinkn dri saya bahawa suami akan insaf namun segalanya hanya lakonan semata2. Setelah setahun beberapa orang yang berbeza memberitahu saya mengenai perangai suami di belakang saya. 

Namun kali ini dugaan lebih hebat. dia telah berkahwin lagi tanpa pengetahuan saya. saya cuba dapatkan kepastian daripada ibu mertua dan adik ipar namun mereka hanya mendiamkn dri. setelah dsiasat luluh hati saya kerana rupanya kluarga mertua telah tahu hal perkahwinan mreka sejak dua tahun yg lalu. saya sangat sedih. Allahuakbar. 

Tiada kata2 yang mampu saya luahkn. saya buntu. saya keliru. adakah saya mmpu besarkn anak tnpa suami di sisi. bagaimanakah prkembangan anak saya tanpa ayahnya.



Sumber : kaki share

Sumber : alamviral
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.