Terkini

'Bila Kenangkan Nasib, Rasa Menyesal Kahwin Sampai Tak Nak Hidup Bersama Dengan Suami Lagi'

loading...

Saya berkahwin genap setahun. Pada mula perkhwinan yang saya lalui dengan suami sangat indah dan apabila pertngahan alam perkhwinan saya mula rasa mnyesal khwin awal, sebb faktor utama ialah saya sangat rendah diri dan tidak pandai bergaul dengan kluarga suami. 

"Inginkan Anak Sendiri"

Berjumpa dengan fmly suami first time waktu nikah n sanding.. Sampai skg kami belum dikurniakan rezki ank, sampaikan perasaan mahu kn ank sangat tggi saya bawa la suami jmpa dktr , dktr kata masih awal.. so kami ikhtihar cra lain.. Bukan apa sayaa malu dengan fmly suami semua menanyakan tentang saya n suami.. 

Sedangkan saya sangat2 menginginkan ank, cuma suami saya sibuk bkerja smpaikan bermggu² outstation dan sejak kebelakangan ini perubahan suami sangat ketara mulai tgl² solat, malas². 

"Harap Suami Berubah"

Bila saya tegur saya yang akan menangis..suami buat biasa sja..Ada sekali waktu suami kja luar, saya marahhh dengan dia sbb sibuk sangat fon xangkt...n sayang xkwal emosi perkataan yang kluar dari mesej saya mnta cerai. Berdosa kah saya?? 

Ya Allah...saya cakap klo saya lelaki dh lama saya ceraikan....Sungguh sampai hari ni bila kenagkan nasip hdp kami macam nk xnk hdp dengan suami...knpa saya xblh terima macam org lain? 

Mungkin selepas ank ank suami akan berubah??? saya mohon doa dari sahabat2 semua utk saya...semoga saya d kurniakan rezki ank..Dan dpt kebahagiaan dunia dan akhirt... jgn kecam saya...saya msih muda dan banyak perlu belajar.. Terima kasih



Sumber : kaki share

Sumber :

Sumber : jubahsemalam
loading...

About Admin@akuhensem

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.